آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۶
شوک امروز
۲۲

در جریان تیراندازی خیابانی در شیکاگو خانه باراک اوباما به محاصره پلیس درآمد

خانه اوباما درمعرض تیراندازی های شیکاگو

گروه شوک: آخرین آمار ارائه شده به وسیله پلیس شیکاگو نشان داد که طی 10 روز اخیر 82 نفر در تیراندازی های خیابان های شیکاگو کشته و زخمی شده اند.

جنجالی ترین حادثه مربوط به تیراندازی جوان 17 ساله ای بوده که در درگیری با پلیس در بلوک شرقی خانه شخصی باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا در کنوود، هرج و مرج زیادی آفرید. به همین خاطر بسیاری از نیروهای امنیتی و پلیس اطراف محل سکونت باراک اوباما را برای محافظت از او و خانواده اش احاطه کردند.

رام امانوئل، از پلیس شیکاگو، 50 مامور فدرال خود را برای دستگیری جوان 17 ساله ای که در نزدیکی خانه اوباما هرج و مرج آفریده بود به این محل اعزام کرد و ماموران پلیس این نوجوان 17 ساله را با شلیک گلوله از پای درآوردند.

در یکی از تیراندازی های هفته گذشته که هنگام صبح اتفاق افتاد مردی مسلح از داخل یک اتومبیل سفیدرنگ، سراسر خیابان 20 شیکاگو را به گلوله بست که طی این حادثه

5 نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند که یک نفر از آنان جان سپرد. این قربانی دختر 15 ساله ای بود که همراه دوستش به مدرسه می رفت.

این دختر نوجوان که از ناحیه شکم گلوله خورده بود به بیمارستان انتقال یافت ولی نتوانست از این حادثه جان سالم به در ببرد.

به گزارش پلیس شیکاگو، بسیاری از تیراندازی ها در پی درگیری های باندهای سرقت و مواد مخدر و در عملیاتی انتقامجویانه اتفاق افتاده است.

گری مک کارتی از پلیس شیکاگو در این باره گفت: فراوانی اسلحه در دست مردم باعث بروز این گونه فجایع انسانی می شود.

سرویس های امنیتی پلیس شیکاگو، تعداد ماموران خود را در سطح شهر برای جلوگیری از این تیراندازی ها افزایش داده اند.