آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۶
ورزشی
۲۵

با نمایش جنون آمیز فالکائو در موناکو سوپرجام اروپا به آتلتیکو مادرید رسید

تیم فوتبال آتلتیکو مادرید جمعه شب با درخشش رادومل فالکائو و با پیروزی 1-4 مقابل چلسی در موناکو، فاتح سوپرجام فوتبال اروپا شد.

آبی پوشان لندن هر اندازه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق بودند و توانستند از اندک فرصت های خود برای شکست دادن بارسلونا و بایرن مونیخ استفاده کنند، در این دیدار ناکام بودند و پتر چک تقریبا به هیچ توپی نه نگفت تا آتلتیکو بعد از فتح «لیگ اروپا» سوپرجام این قاره را هم فتح کند. فالکائو کلمبیایی در این دیدار سه بار در دقایق 7، 19 و 45 گلزنی کرد و نیمه نخست با نتیجه 0-3 به پایان رسید. میراندا در نیمه دوم بار دیگر برای تیم دیه گو سیمئونه گلزنی کرد و در ادامه گری کیهیل فقط یکی از گل های خورده چلسی را روی ضربه کرنر ارسالی و غفلت مدافعان آتلتیکو جبران کرد، اما این گل نقشی جز قدری کمرنگ تر شدن شکست تیم لندنی نداشت.

روبرتو دی ماتئو که به لطف قهرمانی سال گذشته نیمکت چلسی را حفظ کرد، به نظر می رسد در فصل جدید مشکلات زیادی داشته باشد. وی ساعاتی بعداز پایان دیدار جمعه شب گفت: بازی خوبی را شروع نکردیم و پس از دریافت دو گل کارمان بسیار سخت شد. فضای زیادی را در اختیار آنها قرار دادیم و این در حالی است که بویژه نباید این کار را در مورد فالکائو انجام داد.