آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
داخلی
۳

شرایط جدید نامزدهای ریاست جمهوری به بازار آمد!

بعضی از نماینده های مجلس که اصلا سعی می کنن اسیر حاشیه و کارهای بیخودی مثل رسیدگی به مسائل مردم حوزه انتخابیه و... نشن! رفتن سراغ کارهای مهمتر. الآن چون سرگرم کردن مردم به مسائل سیاسی از نان شب هم واجب تره! مجلس نشین محترمی یه شرایطی برای رئیس جمهور آینده گفته که ما هر چه بررسی کردیم از خود ما شایسته تر به این شرایط نمی خوره!

شرایط جدید نامزدهای ریاست جمهوری جهت جلوگیری از رای دادن مردم به...

• داشتن مدرک دکترا یا معادل آن دارندگان مدرک کارشناسی یا مهندسی نمی تونن نامزد بشن!

• آشنایی کامل با قوانین و حقوق مربوط به حریم و حوزه خصوصی آقازادگان و از ما بهترون و عدم تجاوز به این حوزه های چالش برانگیز

• نداشتن هر گونه سوء پیشینه در رنجاندن دلسوزان نظام و قدرت و... به بهانه برخورد با فتنه! (باید از مراجع ذیصلاح گواهی عدم رنجاندن استوانه ها را بیاورید)

• نامزد آینده باید حتما حداقل یک دوره نماینده مجلس بوده باشد.

تبصره: به علت جلوگیری از نامزد شدن...، کسانی که نامزد شدن و رای نیاوردن و یا حتی از یه لیست در پیت هم حمایت لفظی یا مالی کرده باشند از این قائده مستثنی هستند!

• عدم وابستگی به جریانات انحرافی و مردمی! (گواهی عضویت در یکی از جناح های چپ و راست یا بینابین ضروری است). خاطرنشان می شود جریان انحرافی با جریان فتنه بشدت فرق دارد و فتنه انحراف محسوب نمی شود. بنابراین عزیزان فتنه گر و حامیان فتنه می توانند با پذیرش برخی شرایط مطرح شده در جلسات و محافل ما! در انتخابات حاضر شوند و حتی بحث «وحدت و ماستمالی ملی» را دنبال کنیم!

• کسانی که در مقابل فتنه ساکت بودن، با انجام یک مصاحبه یا نوشتن یک داستان خیالی در مورد جریان انحرافی! می تونن نامزد بشن.