آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
اجتماعی
۴

آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات از شنبه

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت نام عتبات عالیات از ساعت 8 صبح روز شنبه هجدهم شهریور آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه سی و یکم شهریور ادامه خواهد داشت.

بنیامین شکوه فر در گفت وگو باخبرنگار افزود: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از تاریخ 27/7/91 لغایت 29/9/91 می توانند با مراجعه به سایت atabat.haj.ir برای خود و همراهان پیش ثبت نام نمایند. شکوه فر در خصوص روش های ثبت نام گفت: پیش ثبت نام گروهی به دو روش؛ پیش ثبت نام گروهی، از یک تا 7 نفره و پیش ثبت نام گروهی 35 نفره که حتما باید 35 نفر کامل باشد و قابل ذکر است که فقط 15درصد ظرفیت اعزام مختص اعزام های گروهی 35 نفره می باشد. لذا پیشنهاد می شود برای آنکه متقاضیان از امکان بیشتری برای تشرف بهره مند شوند، در گروه های حداکثر تا 7 نفر ثبت نام کنند.

وی همچنین تاکید کرد: داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است و فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند و ضمنا برابر مقررات جاری، برای زنان بدون محرم زیر 45 سال، روادید صادر نمی شود.

شکوه فر ادامه داد: از نظر سازمان حج و زیارت فقط کاروان های مجاز اعلام شده در سامانه ثبت نام عتبات مورد تایید این سازمان می باشند.