آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
حوادث امروز
۲۴

مرگ تلخ علی کوچولو با نوشیدن شربت متادون

گروه شوک: کودک دو ساله ای به نام «علی» با سرکشیدن شربت متادون پدرش روانه بیمارستان رضوی مشهد شد و جان خود را از دست داد.

پدر این کودک که لباس عزای پسر کوچولویش را به تن کرده است با چشمانی گریان به خبرنگار شوک گفت: چند سال پیش در اثر رفیق بازی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و روزگار بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و زن و بچه ام نیز خیلی زجر کشیدند تا این که تصمیم گرفتم ترک اعتیاد کنم.

غلامحسین قطرات اشک را از روی گونه هایش پاک کرد و افزود: ساعت 9 شب دوشنبه پسر کوچولویم داخل خانه در حال بازی بود و به این طرف و آن طرف می دوید. علی پس از چند دقیقه به سراغ یخچال رفت و بدون آن که متوجه بشویم شربت متادون که برای ترک اعتیاد تهیه کرده بودم را سر کشید. او بیهوش شده، روی زمین افتاد ما بلافاصله بچه را به درمانگاه محل بردیم و از آنجا پس از تزریق آمپول بود که متوجه شدیم علی نفس نمی کشد. بچه را به بیمارستان رضوی بردیم، تلاش پزشکان برای نجات جان پسر نازنینم بی ثمر ماند، من هیچ گاه فکر نمی کردم اعتیاد می تواند این همه بدبختی به سرم بیاورد و به قیمت جان بچه ام تمام شود.

سرهنگ «احد کریمی» رئیس پلیس مشهد نیز درباره این حادثه به شوک گفت: با گزارش مرگ کودک دوساله در بیمارستان رضوی، ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد اقدامات قانونی لازم را با هماهنگی مراجع قضایی به عمل آوردند و جسد پسربچه دو ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است. وی گفت: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.