آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
شوک امروز
۲۳
شوک اجتماعی

حمله وحشیانه به یک جوان در مارسی

یک مرد جوان در مارسی پس از ربوده شدن،مورد ضرب و شتم وحشیانه ای قرار گرفت و رها شد تا جان بسپارد.این روزها مارسی مرکز بحث خشونت های خونین واقع شده است و کشتارها و تسویه حساب های جدیدی که از پنجشنبه شب تا جمعه گذشته رخ داد باعث تشدید این بحث ها گردیده است.

روزنامه پروانس اعلام کرد که یک مرد 25 ساله توسط مردانی نقابدار و مسلح تحت تعقیب قرار گرفت و در نزدیکی مارسی در ژینیاک- لا-نرت (Ginac-la-Nerthe) مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت و به همان حال رها شد تا جان بسپارد. وی به یک بیمارستان منتقل شد و بنا به گفته دادستان در زمان انتقال اکس (Aix) علائم حیاتی در وی بسیار ناامیدکننده بود.

بر اساس این خبر قربانی پیش از آن که در این تعقیب و گریز مرگبار کنترل خودرواش را از دست بدهد خودش را به یک خانه رساند و آنجا پناه گرفت ولی مهاجمان در منزل را شکستند و به وی حمله کردند و سپس او را در صندوق عقب خودرو اش انداختند. برادرش او را در شرایط وخیمی پیدا و به بیمارستان منتقل کرد.

بنا به گزارشات این جوان با مردی که در ماه مه گذشته در ژیناک به رگبار بسته شد، نسبت فامیلی داشت.از طرفی هم دادستان، رابطه بین قربانی با تسویه حساب و کشتارهای اخیر را که احتمالا مربوط به باندهای رقیب می باشد را رد نکرده است.