آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۳
جهان
۶

حمله سنگین رژیم صهیونیستی به غزه

یک بار دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی بخش هایی از نوار غزه را هدف قرار داده و ضمن به شهادت رساندن چند فلسطینی، خسارت هایی را به بار آوردند.

به گزارش ایسنا، در حمله روز پنجشنبه، پایگاهی در مرکز نوار غزه مورد هدف قرار گرفت که طی آن سه فلسطینی شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند. همچنین سه فلسطینی دیگر نیز بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در غزه به شهادت رسیدند.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد: جنگنده های اسرائیلی به پایگاه مقاومت فلسطین در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه حمله کردند.

در همین راستا، گروه های مقاومت فلسطینی از اعضای خود خواستند به حالت آماده باش کامل درآیند. با این حال بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که اقدامات علیه نوار غزه را افزایش می دهد.

وی مدعی شده است: ما نباید شمشیر را در غلافش قرار دهیم، کمتر از 20 کیلومتر از ما «تروریست هایی» در نوار غزه نشسته اند و به بخش های جنوبی سرزمین ما موشک پرتاب می کنند و در تلاشند به اسرائیل ضربه بزنند، اما ارتش ما قوی تر است.

رویترز گزارش داد: کشته شدگان عضو یک گروه مسلح به نام «حامیان قدس» بوده اند. اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت منتخب فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت تازه صهیونیست ها تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تصور می کند با قتل و ترور فرزندان ملت ما می تواند اراده و پایداری این ملت را بشکند یا جلوی آمال و خواسته ها و آرمان های این ملت را سد کند.