آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۳
حوادث
۱۹

مرد شیشه ای کودکش را از پل به پایین انداخت

مرد معتاد در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه پسر خردسالش را از بالای پل عابر پیاده در شهرستان گرگان به پایین پرت کرد که از سوی مردمی که در محل حادثه تجمع کرده بودند، کودک هنگام سقوط نجات یافت.

به گزارش جام جم، روز پنجشنبه شانزدهم شهریور امسال مردی که در حال گذر از پل عابر پیاده یکی از محله های شهرستان گرگان در استان گلستان بود، متوجه فردی شد که کودکی را بغل کرده و قصد دارد او را از بالای پل به پایین پرتاب کند و کودک با داد و فریاد کمک می خواهد.

مرد رهگذر که وحشت زده به آنها نگاه می کرد، برای نجات کودک اقدام کرد، اما مرد جوان که فریاد می زد پدر کودک است، از او خواست به آنها نزدیک نشود، در غیر این صورت فرزندش را پایین خواهد انداخت.

این مرد وقتی نتوانست کودک را نجات دهد، از پل پایین آمد و در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را گزارش داد و برای نجات کودک درخواست کمک کرد. در ادامه مردم با شنیدن تهدیدات این مرد و گریه های بی امان کودک، در محوطه پل عابر پیاده تجمع کردند و تعدادی نیز خود را به دو سوی پله های پل رساندند و راه را برای فرار او بستند، اما مرد همچنان فریاد می زد و قصد داشت کودکش را به پایین بیندازد.

مردم ناجی کودک شدند

در همین موقع مرد معتاد که با دیدن جمعیت وحشت زده شده بود، کودک را از روی پل به پایین انداخت که مردم به سمت کودک هجوم آوردند و دست هایشان را به یکدیگر گره زدند و کودک را از مرگ حتمی نجات دادند.

در پی نجات کودک، مردمی که روی پل عابر ایستاده بودند به سمت پدر کودک حمله ور شده و او را پیش از آن که فرصتی پیدا کند تا خود را از پل به پایین بیندازد، دستگیر کردند. در پی این حادثه، ماموران که به محل حادثه آمده بودند، کودک و پدرش را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.بنابراین گزارش، پدر معتاد با قرار قانونی بازداشت شد. کودک نجات یافته نیز تحویل مادرش شد.