آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۳
ورزش
۱۸

رویانیان: قصد استفاده از مایلی کهن را نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مایلی کهن خیز برمی دارد که به پرسپولیس نزدیک شود و هر بار هم روی سر ما خراب می شود اما ما قصد استفاده از او را نداریم.

محمد رویانیان که در حاشیه مرحله سوم لیگ دوومیدانی صحبت می کرد، در واکنش به شایعه حضور مایلی کهن در پرسپولیس گفت: او مربی متدینی است اما چیزهای دیگر را هم باید رعایت کند. مایلی کهن باید یک مقدار آرامش داشته باشد. ما دوست داریم از او استفاده کنیم اما باید صبورتر باشد.

رویانیان درباره حضورش در ورزشگاه آفتاب انقلاب و تماشای رقابت های لیگ دوومیدانی گفت: به حکم وظیفه به ورزشگاه آفتاب انقلاب آمدم تا از احسان حدادی که عضو باشگاه پرسپولیس و افتخار همه ما ست، حمایت کنم. حدادی دو سال بود که اسپانسر نداشت و با جذب او خواستیم به اسپانسرهای بزرگ دنیا نشان دهیم خودمان می توانیم از قهرمانانمان حمایت کنیم.

وی در مورد حضور پرسپولیس در لیگ دوومیدانی عنوان کرد: برخی ورزش ها مانند کشتی، شنا، دوومیدانی و... سرآمد و از فوتبال خیلی بهترند. پرسپولیس اگر باشگاه است باید از همه این ورزش ها حمایت کند. فوتبال را هم دوست داریم اما این فوتبالی که ما مشاهده می کنیم واقعا فوتبال نیست و همه چیز در آن وجود دارد؛ از دلالی گرفته تا دروغ و ریاکاری. من به سمت درست کردن فوتبال می روم اما فوتبال کمر مرا خرد کرده است.

رویانیان در مورد این که برخی می گویند او خرج زیادی کرده اما تیمش در جایگاه شانزدهم است، تصریح کرد: ما هم مانند باشگاه های سپاهان، مس و استقلال خرج کرده ایم. تیم های دیگر سال ها بازیکن می گرفتند و پرسپولیس این کار را انجام نمی داد اما ما این فصل آمدیم و جبران کردیم و می بینید چه حاشیه هایی درست می کنند. کسانی که میلیاردها و تریلیاردها پول مملکت را خوردند، می گویند ما نداریم و پرسپولیس داراست و ما را متهم می کنند. اگر بخواهم این مسائل را بازگو کنم باید خیلی چیزها را بگویم.