آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۳
جامعه
۱۷

آغاز ثبت نام آزمون های فراگیر پیام نور از 9 مهر

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از آغاز دور جدید ثبت نام دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از مهر ماه خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند در سه مقطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

عبدالله معتمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که ثبت نام دوره های فراگیر مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی دانشگاه پیام نور نهم تا شانزدهم مهر ماه انجام می شود، افزود: ثبت نام فراگیر دوره کارشناسی ارشد دوازدهم تا بیستم مهرماه انجام می شود.

وی در خصوص زمان برگزاری دوره های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور، گفت: آزمون فراگیر امسال دانشگاه پیام نور بیست و چهارم آذر ماه برگزار می شود.

وی به تفاوت های آزمون فراگیر امسال اشاره کرد و افزود: امسال از طریق آزمون فراگیر برای بهمن و مهر سال 92 دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی اظهار کرد: دانشجویانی که تحصیل آنها در سی و یکم دی سال 91 تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند می توانند از بهمن به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند. همچنین دانشجویانی که درس آنها تا سی و یکم دی سال 91 پایان نیابد در مهر سال 92 به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش خواهند شد. معتمدی تاکید کرد: بر این اساس دانشجویان پیش دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می توانند در آزمون فراگیر شرکت کنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر سال 92 در دانشگاه پیام نور پذیرش خواهند شد.معاون دانشگاه پیام نور در خاتمه با بیان این که پذیرش بر اساس ظرفیت است، در خصوص ظرفیت های آزمون امسال گفت: بر این اساس در مقطع کارشناسی در هر رشته محل بین 30 تا 50 نفر پذیرش خواهند شد.