آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۰۲
تئاتر
۱۱

اعلام اسامی نامزدهای یازدهمین مسابقه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر

اعتماد| اسامی نامزدهای یازدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر اعلام شد. هیات داوران یازدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر متشکل از دکتر خسرو رستمی (جامعه شناس و مدرس روزنامه نگاری)، دکتر حمیدرضا مدقق (منتقد و مدرس روزنامه نگاری) و دکتر محمدحسین ناصربخت (منتقد و مدرس تئاتر) پس از بررسی آثار رسیده متقاضیان شرکت در مسابقه مذکور که در سال 1390 منتشر شده است، نامزدهای دریافت جایزه را در گرایش های مختلف به شرح زیر اعلام کردند:

یادداشت: «علیرضا سعیدی کیاسری» از روزنامه بشیر، «امین عظیمی» از روزنامه روزگار و «محمد فاتحی» از سایت کافه تئاتر، گزارش: «فرزانه ابراهیم زاده» از روزنامه شرق، «سیدجواد اشکذری» از روزنامه شهرآرا و «سعید محبی» از ماهنامه نمایش.

گفت وگو: «ندا طیبی» از روزنامه روزگار، «فروغ سجادی» از سایت فرهنگ امروز و «مریم عرفانیان» از روزنامه هفت صبح.

نقد: «امین عظیمی» از روزنامه روزگار، «هومن نجفیان» از روزنامه روزگار و «فروغ سجادی» از سایت ایران تئاتر.

مقاله: «نیایش پورحسن» از فصلنامه تئاتر، «سیدمیثم مطهری» از فصلنامه مطالعات زنان دانشگاه تهران و «کیوان میرمحمدی» از فصلنامه تئاتر.

عکس: «مسعود پاکدل»، «سارا ساسانی» و «اعظم شادپور» (در این بخش «رضا معطریان» مشاور هیات داوران بود.)

ترجمه: «مینو میرشاه ولد» از سایت ایران تئاتر، «بهشته هادیان» از ماهنامه نمایش و «آرزو رحمتی» از ماهنامه نمایش.

گفتنی است مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر بر اساس شیوه کدگذاری و با حذف اسامی افراد و نشریات صورت می پذیرد که امسال یازدهمین دوره از آن برگزار می شود. برگزیدگان این مسابقه روز پنجشنبه 6 مهر 1391 و در جریان برگزاری جشن یازدهمین سالگرد تاسیس انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در تالار ایوان شمس معرفی و تقدیر خواهند شد. رسول صادقی، رییس هیات مدیره انجمن و دبیر جشن امسال، با اعلام این خبر گفت: با گذشت یک دهه از فعالیت های انجمن، در دهه دوم تغییرات کوچکی را در ساختار این جشن ایجاد کرده ایم.