آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سفر رهبری به خراسان شمالی در قاب شبکه اترک

در طول سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی که از امروز آغاز می شود، برنامه های شبکه اترک (خراسان شمالی) هفت ساعت افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی مراکز استان صداوسیما، از روز شنبه پخش برنامه های رادیو و تلویزیون مرکز خراسان شمالی از ساعت 14 به ساعت 9 صبح تغییر کرده است. این افزایش ساعت پخش برای آماده سازی مردم برای حضور رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی صورت گرفته است. در طول سفر ایشان هم برنامه های رادیو و تلویزیون این استان از ساعت7 آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

صداوسیمای خراسان شمالی برای پوشش بهتر این سفر علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات مرکز اترک از امکانات انسانی و تجهیزات مرکز خراسان رضوی و گروه های کارشناس فنی حوزه معاونت فناوری و توسعه سازمان برای انعکاس ویژه این سفر استفاده می کند. برخی برنامه ها و گزارش های تولیدی این مرکز برای پخش در اختیار شبکه های سراسری قرار خواهد گرفت. گزارشگران شبکه خبر و رادیو ایران هم برای پوشش سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی اعزام شده اند. همچنین پنج قطعه موسیقی در واحد شعر و موسیقی مرکز با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی استان با موضوع سفر رهبری به این استان تولید شده است که پخش آنها از امروز آغاز می شود.