آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۵۴۳
ورزشی
۱۵

پیشخوان

مارکا

روزنامه مارکا با اشاره به برد دو بر یک تیم رئال مادرید مقابل لوانته نوشته است:»

موراتا مادرید را از جادوی سیاه نجات داد». این روزنامه در ادامه نوشته است: «گل دقیقه 84 این بازیکن جوان، مادرید را در کورس قهرمانی لالیگا نگه داشت». مارکا در تیتری دیگر نوشته است: «آلونسو یک پنالتی از دست داد».

موندو دیپورتیوو

روزنامه موندو دیپورتیووی اسپانیا تیتر یک خود را به پیروزی 4 بر دوی بارسلونا مقابل مایورکا اختصاص داده و نوشته است: «پادشاه مسی». موندو دیپورتیوو که عکسی ازمسی را به چاپ رسانده، در توضیح تیترش نوشته است: «لئو دو گل زد و رکورد پله را شکاند، حالا9 گل مانده تا رکورد مولر را هم بشکند. »

گازتا دلو اسپورت

روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت با اشاره به شکست اینتر مقابل آتالانتا نوشته است: «اینتر متوقف شد: حرکت یووه به جلو». این روزنامه در ادامه نوشته است: «سقوط اینتر پس از ده پیروزی متوالی». گازتا همچنین از قول استراماچونی، سرمربی اینتر میلان هم نوشته: «آن پنالتی، پنالتی نبود و شما هم این را می دانید».

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف با اشاره به تساوی تیم های چلسی و لیورپول و مصدومیت جان تری، کاپیتان چلسی در این بازی، نوشته است: «لیورپول 1 – چلسی 1: درد و رنج تری». این روزنامه در توضیح مصدومیت تری نوشته: «کاپیتان چلسی به خاطر مصدومیت زانو حدود یک ماه از میادین به دور است و گل بازگشت به بازی اش هم توسط سوارز خنثی شد».