آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۵۷
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

پول آگهی را فقط از پیمانکاران می گیریم

در پی چاپ خبر ویژه ای در کیهان یکشنبه این هفته، مدیر مسئول مشترک روزنامه های ایران نیوز و صبح اقتصاد پاسخی به شرح زیر ارسال کرده است:

احتراما عطف به چاپ خبری تحت عنوان «3 نسخه فروش در سطح استان و این همه آگهی دولتی»! در صفحه 2 روزنامه کیهان مورخ یکشنبه 21 آبان ماه در بخش ویژه، ضمن تکذیب مطالب منتشر شده موارد زیر جهت استحضار و دستور چاپ در همان صفحه طبق قانون مطبوعات به حضور ایفاد می گردد.

1- روزنامه های ایران نیوز و صبح اقتصاد هر دو متعلق به بخش خصوصی (موسسه سخن گستر) بوده و دولتی نیستند.

2- همان طور که در نامه استاندار محترم هرمزگان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران محترم (پیوست) قید شده است، این امر جهت دستگاه های اجرایی به صورت رایگان انجام می گیرد.

3- با عنایت به بند فوق هیچ کدام از روزنامه های ایران نیوز و صبح اقتصاد و یا نماینده این دو روزنامه هیچ مبلغی بابت تهیه و چاپ گزارش از هیچ کدام از دستگاه های اداری و دولتی استان دریافت نکرده اند و بودجه گروه اعزامی از محل رپرتاژ آگهی پیمانکاران بخش خصوصی تامین می شود.

کیهان: همان طور که در متن نامه استاندار هرمزگان آمده و در این جوابیه هم آمده است، این رپرتاژ آگهی ها برای هم «شرکتهای تعاونی» و هم «پیمانکاران»، «دارای بار مالی خواهد بود».