آرشیو دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۶۵
حوادث
۱۱

طوفان و سیل در انگلیس

بنا بر گزارش پلیس و سازمان های امدادی انگلیس، دست کم سه نفر طی روزهای اخیر بر اثر سیل و توفان در مناطق جنوبی این کشور جان باخته اند.

به گزارش ایرنا، پلیس شهر اگزتر در جنوب غرب انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد که یک زن جوان شب گذشته و بر اثر سقوط یک درخت جان خود را از دست داد.

تلویزیون اسکای نیوز گزارش داد در این حادثه دو مرد نیز مجروح شدند ولی جراحات آنان جدی نبود.توفان و بارش شدید باران دیروز و دیشب شهر اگزتر و اکثر مناطق جنوبی انگلیس را درنوردید.همچنین پلیس منطقه «هرتفورد شایر» در جنوب شرق انگلیس اعلام کرد: جسد یک مرد را که روز گذشته در منطقه واتفورد به داخل کانال آب سقوط کرده بود، پیدا کرده است.یک مرد مسن در منطقه «سامرست» در جنوب غرب انگلیس نیز روز پنجشنبه گذشته و زمانی که خودروی وی در سیل گیر افتاده بود، جان خود را از دست داد.

سازمان هواشناسی انگلیس اعلام کرده است که شرایط بد جوی بویژه وزش توفان و بارش شدید باران امروز نیز در مناطقی از مرکز و غرب انگلیس و همچنین ولز ادامه خواهد یافت.

براساس اعلام این سازمان، طی روزهای گذشته میزان بارش ها در برخی مناطق جنوبی انگلیس چندین برابر متوسط بارش ها در مدت مشابه در سال های گذشته بوده است.