آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

آقای لب و دهن به برنامه عمو پورنگ اضافه شد

برنامه «هزار و شصت و شونزده» با اجرای عموپورنگ و امیر محمد از فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می شود. این برنامه بعد از یک وقفه کوتاه، از این هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت زنده اجرا می شود.

مسلم آقاجان زاده، تهیه کننده درباره این برنامه به جام جم گفت: غیر از گلدون خان، جوجه تیغی و سلطان، شخصیت جدیدی با نام آقای لب و دهن نیز به این مجموعه اضافه می شود. نقش آقای لب و دهن را امیر سهیلی بازی می کند و به این خاطر به او لب و دهن می گوییم که زیاد حرف می زند و خالی بند است. او ادعای مالکیت همه چیز را دارد و یکی از تکیه کلام هایش این جمله است: «این مال من است. یک سال دیگر، دو سال دیگر...». او مصداق آدم هایی است که حرف می زنند و عمل نمی کنند.

وی اضافه کرد: تا پیش از این صدای آقای لب و دهن که از دوستان گلدون خان است، در برنامه پخش شده بود و ما تصمیم گرفتیم که به این صدا شخصیت بدهیم. او یک کت و شلوار زرد به تن دارد و آدرس استودیو را از گلدون خان گرفته تا با دوز و کلک به برنامه بیاید و به گفته خودش قرار است صدا و سیما را بخرد و عموپورنگ را به عنوان مدیر شبکه کودک انتخاب کند. آقاجان زاده افزود: موسیقی و نماآهنگ های جدیدی نیز طراحی شده که در طول برنامه پخش می شود. این نماآهنگ ها درباره داستان عمو زنجیرباف است و در آنها سعی کردیم بچه ها را به صبحانه خوردن تشویق کنیم.

آقاجان زاده ادامه داد: در اولین روز این برنامه موضوع رعایت بهداشت را مورد توجه قرار می دهیم و تهمت و راستگویی نیز از موضوعات برنامه های روز پنجشنبه و جمعه است.