آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۸۰۶
ورزش
۲۴

بازگشت دوباره علی پروین به کادر فنی سرخپوشان

گل محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد

اعضای نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در نشست دیروز خود، یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کردند. براساس تصمیم آنها مقرر شد سرمربی جدید سرخپوشان زیر نظر علی پروین به فعالیت بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس صبح دیروز دوشنبه با حضور محمد رویانیان، محمود خوردبین، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، رضا وطن خواه، حمید استیلی و افشین پیروانی و در غیاب جعفر کاشانی برگزار شد که اعضا پس از بحث و برررسی در مورد وضعیت کادرفنی، تصمیم به برکناری مانوئل ژوزه و انتخاب یحیی گل محمدی به طور موقت به عنوان سرمربی پرسپولیس گرفتند.

این انتصاب با توجه به نتایج ضعیف مانوئل ژوزه و حضور گل محمدی با تصمیم مسوولان پرسپولیس به عنوان دستیار مانوئل، از قبل نیز محتمل به نظر می رسید. با این حال تکلیف ژوزه به درستی مشخص نشد و براساس اعلام رویانیان قرار شد در 48 ساعت آینده تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه کرد که نیمکت تیم پرسپولیس از زمان حضور رویانیان 4 بار دستخوش تغییر شده است تا یحیی گل محمدی چهارمین سرمربی پرسپولیس طی یک سال گذشته شود.

در همین رابطه علی پروین می گوید قرار است تا زمان تعیین قطعی سرمربی پرسپولیس به این تیم کمک کند. به گزارش ایسنا، علی پروین پس از نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس را دوباره دست من دادند و قرار است تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم مشخص شود من به پرسپولیس کمک کنم. وی در پاسخ به این سوال که یعنی دوباره گرم کن می پوشید و روی نیمکت پرسپولیس می نشینید، گفت: نه، گرم کن نمی پوشم، البته من از کت و شلوار هم خوشم نمی آید؛ اما روی نیمکت نمی نشینم. پروین وقتی فهمید با دوربین 90 در حال گفت وگو است، گفت: من یک گلایه از فردوسی پور دارم، برنامه اش خیلی قشنگ است. من خودم همیشه برنامه او را دنبال می کنم؛ اما این دعواهایی که در برنامه اش راه می اندازد مثلادعوای چند نفر با هدایتی اصلاخوب نیست. ما نباید افرادی را که حاضر شده اند در این فوتبال پول خرج کنند، از آن دور کنیم.