آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۸۰۶
بانک و بیمه
۱۳

روابط عمومی های صنعت بیمه کشور رتبه بندی شدند

گروه بنگاه ها- روابط عمومی شرکت بیمه ایران رتبه نخست در رشته اطلاع رسانی را در بین شرکت های بیمه ای از آن خود کرد.

بنابراین گزارش در همین راستا و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه لوح تقدیر و تندیس مسوولان برگزارکننده این همایش به مدیریت این روابط عمومی اهدا شد.

روابط عمومی بیمه البرز در انتشارات برتر شد

روابط عمومی بیمه البرز در میان روابط عمومی های شرکت های بیمه رتبه اول را به خود اختصاص داد.

بنا براین گزارش، در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که از برترین روابط عمومی های صنعت بیمه قدردانی شد لوح تقدیر برترین روابط عمومی در حوزه انتشارات به بیمه البرز اختصاص یافت.

روابط عمومی بیمه آسیا در حوزه تبلیغات برتر شد

روابط عمومی بیمه آسیا، حائز رتبه اول جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور در رشته تبلیغات شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در مراسم اختتامیه نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، لوح تقدیر برترین روابط عمومی صنعت بیمه کشور در رشته تبلیغات توسط رییس کل بیمه مرکزی به مدیر روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

بنابراین گزارش، تدوین کمپین تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات رسانه ای و... محورهای ارزیابی رشته تبلیغات در جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور بود که آثار تولیدی روابط عمومی بیمه آسیا در محدوده زمانی مهر1390 تا مهر1391 به عنوان برترین آثار در رشته تبلیغات، انتخاب و معرفی شد.

کسب رتبه برتر روابط عمومی بیمه معلم

در مراسمی در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه از برترین های روابط عمومی صنعت بیمه کشور تجلیل شد.

نظر به رای هیات داوران لوح تقدیر به برترین های روابط عمومی صنعت بیمه کشور به بیمه معلم تعلق گرفت. لوح توسط رییس کل بیمه مرکزی به روابط عمومی شرکت بیمه معلم اهدا شد.

در بخشی از این پیام آمده است: «کسب رتبه اول در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور از درک عمیق روابط عمومی بیمه معلم در ابعاد گوناگون زیبایی شناسی و امور هنری، از اراده و عزم راسخ در مسیر پیشرفت و رسیدن به افق های درخشان صنعت بیمه حکایت دارد.»