آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۸۰۶
خبر
۸

سایه روشن

شیوه عجیب رحیمی در ذکر نام خدا

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره دیروز خود نوشت: کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رییس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور، موجب تعجب مردم شد.

بر اساس این گزارش، طی دو روز گذشته مردم، تماس هایی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رییس جمهور اعتراض کردند. آنها گفتند جمله «به نام خدا و به نام مقام معظم رهبری و به نام رییس جمهور» که عبارت بکار برده شده توسط رحیمی بود متاسفانه بارها از تلویزیون نیز پخش شد!

نگرانی روزنامه دولت از فعالیت احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات

روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت در شماره دیروزش، زیر عنوان «حامیان فتنه در سودای بازگشت» به ابراز نگرانی از احتمال فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان پرداخت و نوشت: در فضایی که مدعیان اصولگرایی چندی است سمت و سوی توپخانه خود را به سوی خودی ها گرفته اند، این اصلاح طلبانند که این روزها با ادبیاتی طلبکارانه و پرمدعا به فضای سیاسی کشور بازگشته اند

این روزنامه ادامه داد: جریان فتنه و اصلاحات در تلاش است جامعه را وارد یک بازی شرطی کند. اگر شروط اصلاحات برآورده شد و نامزد آنها در صحنه حضور داشت که مطالبات حداکثری آنها فراهم شده و اگر شروط آنان تحقق نیافت، آن گاه نظام متهم به عدم اجرای انتخاباتی آزاد خواهد شد!