آرشیو دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۰
ورزشی
۱۵

پیشخوان

مارکا

روزنامه مارکا تیتر اول خود را به بازی شب گذشته تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا اختصاص داده و با اشاره به نبرد دو مهاجم نامی این دو تیم نوشته است: «خطر: حیوان ها آزاد شدند». مارکا در ادامه نوشته است: «دوئلی برای گل، لاپولگا مقابل ال تایگر، جنگی برای آقای گلی».

اکیپ

روزنامه اکیپ با اشاره به بازی دیشب تیم های پاری سن ژرمن و لیون نوشته است: «مواظب چشم هایتان باشید!» اکیپ در توضیح تیترش نوشته: «امشب پاری سن ژرمن به مصاف لیون، صدرنشین لیگ یک می رود. پیروزی ابراهیموویچ و یارانش که در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برند، ثابت می کند که آنها بهترین تیم فرانسه هستند.»

ساندی تلگراف

هفته نامه ساندی تلگراف با اشاره به نخستین پیروزی تیم کوئینز پارک رنجرز در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلستان نوشته است: «بالاخره!» ساندی تلگراف در ادامه نوشته است: «سرانجام ردنپ با نخستین پیروزی اش پس از 17 هفته تلاش، انتهای جدول را رها کرد.»

موندو دیپورتیوو

روزنامه موندو دیپورتیوو با اشاره به بازی حساس شب گذشته لالیگا نوشته است: «گلزنی در لالیگا: آزمونی میان مسی و فالکائو در بازی بزرگی که پیش بینی می شود مسابقه یی تماشایی باشد». این روزنامه در ادامه نوشته است: «لئو به دنبال بهتر کردن رکوردش و بارسلونا به دنبال افزایش اختلاف امتیازش با اتلتیکو به 9 امتیاز».