آرشیو دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۰
ورزشی
۱۲

بازی فوتبال- تنیس بین فدرر و باتیستوتا، آرژانتین را به وجد آورد

اتمسفر استثنایی

راجرر فدرر، مرد شماره دوتنیس دنیا در ادامه سفر به کشورهای امریکای جنوبی و ملاقات با چهره های مشهور، سراغ گابریل باتیستوتا، ستاره سابق فوتبال آرژانتین رفت. به گزارش دیلی میل، رکورددار قهرمانی در گرنداسلم های تنیس دربازی نمایشی فوتبال- تنیس در ورزشگاه بومبونرای بوکاجونیورز مقابل بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین در یک سال کاری استعدادش در فوتبال را هم به رخ کشید.

خوان مارتین دل پوتروی آرژانتینی به عنوان نفر هفتم رنکینگ جهانی تنیس از آنجایی که باید ساعاتی بعد از ملاقات راجر و باتی گل در شهرتیگره دومین بازی نمایشی اش را با اسطوره سویسی انجام می داد، بازی دو اسطوره را از نزدیک تماشا کرد. شاهدان بازی نمایشی فوتبال- تنیس بار دیگر بر توانایی های فدرر در فوتبال مهر تایید زدند اما راجر ترجیح داد بیشتر درباره دل پوترو حرف بزند: «او بدون شک از بهترین های تنیس است. مارتین به سختی تمرین می کند و سعی درحفظ آمادگی فعلی اش دارد. او زمانی مرد شماره 4 تنیس بود اما اکنون به رده هفتم تبعید شده است، با این حال در ورزشی که رعایت جزییات، تفاوت ها را رقم می زند، توان رسیدن به رتبه اول را هم دارد.» فدررکه در تور امریکای جنوبی از برزیل، آرژانتین و کلمبیا دیدن می کند، 2 ژانویه سال آینده میلادی با حضور در اوپن قطر، تورنمنت بعدی اش را تجربه خواهد کرد.

فاتح دوره اخیر ویمبلدون با این جملات، ازآرژانتین خداحافظی کرد: «واقعا کلمه یی برای سپاسگزاری از مردم و هواداران آرژانتینی ام پیدا نمی کنم. آنچه اطراف زمین رخ داد، یکی از زیباترین جوهای دوران حرفه یی من را رقم زد. حضور در آرژانتین به معنای تجربه یکی از بهترین سفرهای زندگی ام بود.»

م.»