آرشیو دو‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۰
ورزشی
۱۲

دلتنگ تیپ من می شوید

پائولو کاناوارو: «من تبانی نکردم. قانون ایراد دارد! می گوید در بازی سال 2010 ناپولی مقابل سامپدوریا تبانی کرده ام اما چنین ادعایی اصلادرست نیست. اینجا در ایتالیا قانون جدی گرفته نمی شود. باید برای کسانی که به تبانی علاقه دارند، نوعی جریمه اقتصادی در نظر گرفت. در ورزشی که بار علایق اقتصادی را به دوش می کشد، کسر دو امتیاز از تیم ضرر مالی جبران ناپذیری وارد می کند.»

گنارو گتوسو: «مشکل از آنجایی شروع می شود که شما از نفر بغل دستی انتظار دارید شبیه خودتان باشد!کارلو آنچلوتی، سرمربی من در میلان می گفت هیچ دو اسبی شبیه هم نمی دوند و هیچ انسانی هم شبیه دیگری نیست. می دانم... الان هواداران میلان با دیدن مدل موهای الشراوی دلتنگ تیپ من می شوند.»

آرسن ونگر: «بعضی باشگاه ها هر دو سال یک بار مربی عوض می کنند و در عوض بعضی از بازیکنان شان 15 سال در تیم می مانند. در این حالت، نوعی بازیکن محوری به وجود می آید اما اگر شما 10، 15 سال مربی را در تیم نگه دارید، ناخودآگاه فلسفه و منش باشگاه تان را به او تزریق می کنید ودر عوض از داشته های او تغذیه می کنید. مربی به بخشی از تاریخ باشگاه تبدیل می شود و باشگاه شناسنامه دار می شود.»

آنتونیو کونته: «اگر پالرمو در دقایق پایانی گل می زد، بازیکنان را در رختکن حبس می کردم. برای خانواده های آنها متاسف می شدم چون مجبور بودند حداقل دو روز بدون همسر، پدر یا پسرشان زندگی کنند!»

روبرتو مانچینی: «جا نمی زنم. می مانم ومبارزه می کنم. سیتی به زودی صدر جدول را از یونایتد می گیرد. کارهای مهمی دارم و یکی یکی انجام شان می دهم. اجازه بدهید معضلات یکی یکی از راه برسند. با تک تک مشکلات می جنگ