آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۳
موسیقی
۱۱

مصاحبه با بهروز غریب پور به بهانه اجرای اپرای عاشورا در تالار فردوسی

سازمان های دولتی آثار هنرمندان را حبس می کنند

بیتا یاری

جدای اینکه من موسیقی ایرانی را برای اپراهایم در نظر داشتم به یکی از پیشگامان آسیایی اپرا اقتدا کردم و از طرفی هم به تعزیه نگاه می کردم. از طرفی به تجارب عزیرحاجی بایف نگاه می کردم وی در سال 1927 لیلی و مجنون رامی نویسد درحالی که کمپوزسیون (آهنگسازی) را بلد نبوده اما آوازخوانی آذری را بلد بوده

این روزها در تالار فردوسی بنیاد رودکی اپرای عاشورا به آهنگسازی بهزاد عبدی و کارگردانی بهروز غریب پور در حال اجراست. بهروز غریب پور دانش آموخته رشته هنرهای نمایشی دانشگاه تهران، این سال ها سرگرم غور در متون کهن و ادبی سرزمین ما است تا از گلچین این آثار، نمایشنامه هایی را پدید آورد که نه تنها برای چند

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.