آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۴
صفحه اول
۱

براساس مصوبه دیروز نمایندگان مجلس اشتغال به بیش از یک شغل در هر نهادی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می کند ممنوع است

ممنوعیت دوشغله شدن برای کارکنان دولت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل را با ذکر مصادیق شغل های دولتی به تصویب رساندند تا شاید این قانون چاره ای باشد بر بحث هایی که در سال های اخیر درخصوص مدیران دوشغله بارها مطرح شده بود.

اشتغال در دو پست دولتی پیش از این هم در قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل که در سال 1373 به تصویب رسیده بود وجود داشت و تاکید می کرد که براساس اصل 141 قانون اساسی هرشخص تنها می تواند فقط یک شغل دولتی را عهده دار شود. در قانون اداری استخدامی که بعدا به قانون مدیریت خدمات کشوری تبدیل شد نیز این امر دیده شده بود، اما با توجه به شفاف نبودن نهادهایی که شامل این قانون می شدند همواره اختلاف نظرهایی وجود داشت.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.