آرشیو دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۵۲۷۴
ورزش
۲۵

ورزش جهان

بازگشت دن فابیو به انگلیس

فابیو کاپه لو که پس از جنجال جان تری و آنتون فردیناند از تیم ملی انگلیس کناره گرفت، برای شرکت در مراسم سالگرد تاسیس اتحادیه فوتبال انگلیس، مجددا راهی این کشور می شود. سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی انگلیس که سالانه شش میلیون پوند دستمزد داشت، در کنار دیگر سرمربیان سابق تیم ملی انگلیس و بیش از 400 مهمان ویژه از سراسر جهان به مراسم یکصدوپنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه فوتبال انگلیس دعوت شده است. دن فابیوی 66 ساله که اکنون هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، فوریه گذشته در پی درگیری جان تری و آنتون فردیناند تیم ملی انگلیس را ترک کرد.

توقف رئال در غیاب رونالدو

هفته نوزدهم لالیگا شنبه شب با توقف بدون گل رئال مادرید برابر اوساسونا پیگیری شد. این دیدار که در ورزشگاه رینو دناورای ایالت پامپلونا برگزار شد، شاگردان خوزه مورینیو در حالی که از دقیقه 76 در پی اخراج کاکا 10 نفره بازی می کردند، نتوانستند راه دروازه اوساسونا را پیدا کنند. رئال با این تساوی 37 امتیازی شد تا همچنان در رده سوم جدول باقی بماند. در این دیدار کریس رونالدو به دلیل 5 اخطاره بودن در ترکیب رنگ باخته کهکشانی ها غایب بود. در دیگر دیداراین شب والنسیا، تیم هفتم جدول با حساب دو بر صفر از سد سه ویا گذشت. در این دیدار روبرتو سولدادو، مهاجم ملی پوش والنسیا هر دو گل این تیم را به ثمر رساند. نتایج کامل شنبه شب لیگ فوتبال اسپانیا از این قرار بود: اوساسونا صفر – رئال مادرید صفر، والنسیا دو – سه ویا صفر، اسپانیول یک – سلتاویگو صفر و وایادولید 3 – مایورکا یک

پیروزی اینتر و بولونیا در هفته بیستم سری A

هفته بیستم «سری A» فوتبال باشگاه های ایتالیا با پیروزی اینتر و بولونیا آغاز شد. اینتر شنبه شب در بازی خانگی خود برابر پسکارا با دو گل به برتری رسید. در این دیدار رودریگو پالاسیو و فردی گوآرین برای نرآتزوری گلزنی کردند تا اینتر با این پیروزی موقتا به رده چهارم جدول صعود کند. در دیگر دیدار این شب نیز بولونیا با چهار گل برابر کیه وو به برتری رسید. در ادامه بازی های این هفته، دیشب هشت دیدار دیگر برگزار شد که مصاف یوونتوس و پارما از حساس ترین بازی های این هفته بود.