آرشیو چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۸۳۵
ورزش
۲۴

قدردانی مایلی کهن از برنامه نود

سرمربی گهر دورود در برنامه نود از رویانیان و قلعه نویی انتقاد کرد. به گزارش خبرآنلاین، محمد مایلی کهن دوشنبه شب میهمان تلفنی برنامه نود بود.او روی خط آمد تا درباره گهر و مشکلات این تیم حرف بزند، اما در بین حرف هایش کنایه هایی را به محمد رویانیان و امیر قلعه نویی زد تا یک بار دیگر مصاحبه هایش حاشیه ساز باشد.

او ابتدا در واکنش به این سوال فردوسی پور که پرسید اگر گهر از ابتدا در خانه خودش بازی می کرد، می توانست نتایج بهتری بگیرد این واکنش را نشان داد: «قطعا همین طور است، اما حرف من این است که اگر از ابتدا امکانات فراهم بود، مربیان سابق گهر هم می توانستند نتیجه بگیرند.» عدم وجود لباس و بسیاری دیگر از مشکلات باعث شده تا گهری ها در این جبهه هم با جنگ بزرگی روبه رو باشند. مایلی کهن در این مورد هم حرف زد و گفت: «بچه های ما واقعا نجیب هستند. من از همه آنها تشکر می کنم. آنها با کمترین امکانات و با تمام وجود بازی می کنند. امکانات ما حتی در حد تیم های دسته اولی هم نیست.»

در همین لحظه عادل از مایلی کهن پرسید که آیا در بازی دیروز برای 18 بازیکن تیم لباس داشتید یا نه که مایلی کهن گفت: «امکانات باید بیشتر شود؛ چون بچه ها واقعا دارند زحمت می کشند.»

برنامه جنجالی نود در دو هفته قبل و اظهارات محمد رویانیان در آن برنامه هنوز هم حاشیه دارد. مایلی کهن با اشاره به آن برنامه می گوید: «البته من به نمایندگی از خودم و همه دورودی ها از برنامه خوب شما تشکر می کنم؛ اما در آن برنامه بیش از اندازه به مسائل گهر پرداخته شد. آقای هدایتی بیش از 6 سال است که در این فوتبال فعالیت می کند،ایشان کم مصاحبه می کنند و مثل خیلی ها نیستند که رکورد گینس را زده اند از بس که مصاحبه کرده اند!» در این لحظه عادل گفت: «منظور شما محمد رویانیان است؟» که مایلی کهن تنها لبخندی را تحویل فردوسی پور داد. اما ادامه حرف های مایلی کهن: «من هرگز اهل لابی بازی نبوده ام؛ اما باید بگویم که برای مشهور شدن راه های دیگری هم هست. هدایتی داشت به این فوتبال کمک می کرد؛ اما اگر شما هم جای او بودید، با این رفتارها از فوتبال دلسرد می شدید.»