آرشیو سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۰
حوادث
۱۴

حوادث بدون تیتر

پلیس: سرهنگ هادی دیده ور، فرمانده انتظامی شهرستان میناب| از کشف 580 کیلو مواد مخدر تریاک طی یک عملیات پلیسی در بامداد دیروز در شهرستان خبر داد.

پلیس| افسران مبارزه با مواد مخدر کلانتری 36 مشهد یکی از عاملان تهیه و توزیع شیشه در این شهر را که 6 بسته مواد مخدر از نوع شیشه و 3 بسته کریستال در کمربند خود جاسازی کرده بود، دستگیر کردند.

پلیس: امیر رنجی، مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج گفت| آتش سوزی در مجتمع بزرگ تجاری آزادی کرج با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

این آتش سوزی حدود ساعت 8 شب گذشته در یکی از واحدهای تجاری این پاساژ رخ داد که با اعزام تیم های آتش نشانی، موجب خاموشی آتش در کمتر از 15 دقیقه شد. وی افزود: علت این سانحه در دست بررسی است اما خساراتی به یک واحد تعمیر و فروش ساعت وارد شد که آتش نشانان توانستند از سرایت آتش به واحدهای تجاری اطراف جلوگیری کنند.

پلیس| واژگونی یک خودرو در میاندوآب آذربایجان غربی در جاده بوکان، طی 24 ساعت گذشته موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد. بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی راننده و سرعت غیرمجاز مهم ترین دلیل این حادثه بوده است.

پلیس| نشت گاز از بخاری، منزلی را در روستای «کویج» شهرستان مشگین شهر استان اردبیل به آتش کشاند.

این حادثه یکشنبه شب گذشته رخ داد که در پی تماسی به مرکز فوریت های پلیسی 110، وقوع آتش سوزی منزلی در روستای «کویج» اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی سانحه مشخص شد

آتش سوزی بر اثر نشت گاز از بخاری روی داده، که در این حادثه تعدادی از اسباب و اثاثیه منزل طعمه حریق شده و در آتش سوخته، که میزان خسارت وارده بر اثر این آتش سوزی، برابر اظهارات مالسوخته 50 میلیون ریال بوده است. این آتش سوزی تلفات جانی دربر نداشت.