آرشیو سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۰
حوادث
۱۴

کینه اجرای مهریه با قتل مادرزن خاتمه یافت

مرد جوانی پس از آزادی از زندان به دلیل کینه یی که با خانواده همسرش بر سر مهریه داشت، مادرزنش را با اصابت گلوله به قتل رساند.

به گزارش ایسنا، کارآگاهان پلیس زمانی از مرگ این زن مطلع شدند که فردی در پی تماس تلفنی با پلیس 110 اعلام کرد که او در یک کلبه در تالش به قتل رسیده است. جنایت هفته گذشته در تالش در حالی رخ داد که این زن در کلبه اش تنها بوده و بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

سرهنگ عبادالله کریمی، رییس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع، تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شدند. کارآگاهان در بررسی های اولیه خود دریافتند که این زن 72 سال دارد و بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

بعد از بررسی صحنه جرم و انگشت نگاری از محل حادثه ماموران در پی تماس با اورژانس جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند. ماموران پلیس در تحقیقات خود از دختر مقتول متوجه شدند، مقتول در زمان حادثه در خانه تنها بوده است و وی از چندی قبل به دلیل اختلافاتی که با همسرش بر سر مهریه داشته او را به زندان انداخته بود. کارآگاهان با کشف این سرنخ تحقیقات درباره داماد خانواده را شروع کرده و دریافتند که این مرد چند روز قبل از قتل از زندان آزاد شده است. ماموران پلیس با اطلاع از آزادی زندانی، محل اختفای او را شناسایی و وی را دستگیر و منتقل کردند. متهم در بازجویی های اولیه به این جنایت اعتراف کرد و در اظهارات خود گفت: وقتی همسرم مرا به زندان انداخت از او و خانواده اش کینه به دل گرفتم. در طول 20 روزی که در زندان بودم، فقط به انتقام فکر می کردم. وی افزود: پس از آزادی به خانه پدرم رفته و اسلحه شکاری او را برداشتم. وقتی به خانه پدرزنم رفتم و متوجه شدم به غیر از مادر زنم هیچ کس در خانه نیست، وارد منزل شده و با او درگیر شدم و در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با شلیک گلوله یی او را کشتم. در حال حاضر متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.