آرشیو سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۰
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

مارکا

روزنامه مارکا در شماره امروز خود درباره بازی رئال و منچستر یونایتد مصاحبه یی انجام داده است با کریستیانو رونالدو و از قول او نوشته است: «من به جنگ نمی روم بلکه به خانه برمی گردم. مشتاق بازی در اولدترافورد هستم و روی بازی با منچستر یونایتد فوکوس کرده ام اما این به معنای فشار اضافه بر من نیست.»

موندو دیپورتیوو

روزنامه موندو دیپورتیوو با اشاره به تساوی یک بر یک تیم های والنسیا و بارسلونا و گلزنی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در این بازی نوشته است: «مسی رکورد زد. او در 12 بازی پشت سر هم موفق به گلزنی برای بارسلونا شده و در این بازی ها در مجموع 21 گل به ثمر رسانده.»

کوریره دلو اسپورت

روزنامه کوریره دلواسپورت با توجه به درخشش بالوتلی و هم امتیاز شدن تیم های میلان و اینتر در جدول سری A ایتالیا نوشته است: «ماریو تو منحصر فردی: اینتر گرفته شد.» کوریه ره در ادامه نوشته است: «بالوتلی دو گل برای میلان به ثمر رساند. البته پنالتی دقیقه 93 نباید به نفع میلان گرفته می شد.»

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف با اشاره به تساوی منچستر سیتی مقابل لیورپول نوشته است: «منچستر سیتی 2 – لیورپول 2: آنها هنوز زنده اند.»دیلی تلگراف در ادامه نوشته است: «مانچینی گفت که منچستر سیتی با وجود داشتن 9 امتیاز کمتر نسبت به صدر جدول هنوز هم می تواند عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورد.»