آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«کاغذک» تخیل بچه ها را رنگ می زندclose

تهیه کننده برنامه کودکانه «بوبو» گفت: سری جدید این برنامه در 53 قسمت پنج دقیقه ای آماده پخش شده و بزودی با نام جدید «کاغذک» از تلویزیون پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو حسن امامی، تهیه کننده برنامه بوبو افزود: این انیمیشن براساس تخیلات کودکان ساخته می شود و تجربه تازه ای در برنامه سازی تلویزیون محسوب می شود.

وی با بیان این که در «کاغذک» بچه ها قصه های ذهنی خود را برای همسن و سال های خود تعریف می کنند، گفت: در این مجموعه کودکان با استفاده از ماژیک های سبز، آبی، قرمز و سیاه تصورات ذهنی خود را روی شیشه نقاشی می کنند، این تصویرها روایت داستانی به خود گرفته و در قالب انیمیشن جان می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، تله فیلم های «قطب نما» و «مثل یک خواب» هم برای پخش از شبکه دو تولید شده است.

در تله فیلم «قطب نما» که محمد حسن زاده آن را کارگردانی کرده است، اصغر محبی، سپیده خداوردی، علی سلیمانی سرنسری، مونا فرجاد، محمد حاج حسینی، علیرضا ثانی فر، علی برقی، مسعود زمانی، هادی اسکندری، میرطاهر مظلومی، امید رمضانی و ترمه ملکی زاده بازی می کنند. قصه این تله فیلم زندگی پسر بچه ای را روایت می کند که طی حادثه ای که برای پدر رخ می دهد، درگیر واقعیت ها و رویدادهای زندگی بزرگ ترها می شود. واقعیتی که بناچار این انگیزه را در او ایجاد می کند که وارد فضای کار و مشکلات خانوادگی و دغدغه های والدینش شود.

فیلم تلویزینی «مثل یک خواب» را رضا غفاری کارگردانی کرده است. مثل یک خواب درباره زوجی به نام مانا و رضاست که به دلیل مبتلاشدن به روزمرگی های زندگی از یکدیگر فاصله گرفته اند تا این که خوابی رضا را هشیار کرده و تلاش می کند تا فاصله ای که بین خود و همسرش ایجاد شده را کمتر کند.

در این تله فیلم هادی دیباجی، صدف طاهریان، شهروز ابراهیمی، محمد حمزه ای، زهره حمیدی، فریماه ارباب، حسن تسعیری، علی یداللهی و محمود پاک نیت نقش های اصلی را بازی می کنند.

تله فیلم «صدا، دوربین، حرکت» به تهیه کنندگی محمد زارعان و کارگردانی امیرحسن فدایی نیز بزودی در شبکه دو تولید می شود. این فیلم داستان اشتیاق دو نوجوان عاشق فیلمسازی است که برای رسیدن به آرزوی خود یک دوربین خانگی تهیه و به روستای پدربزرگ سفر می کنند.