آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۰۴۳۱
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه دفاع مقدس در کاشان به کار خود پایان داد

کاشان- خبرنگار کیهان:

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس با معرفی نفرات برگزیده و تجلیل از آنها در خانه تاریخی عباسیان کاشان برگزار شد.

مجری و طراح جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: یک هزار اثر متعلق به ایرانیان داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره قبل از لحاظ تعداد 80 درصد افزایش داشته است.

شیرین ارتجایی افزود: همچنین 104 داستانک از داستان نویسان خارجی از کشورهای پاکستان، افغانستان، کانادا، آمریکا، اسپانیا، دانمارک و آلمان به پست الکترونیکی جشنواره ارسال شد که پس از ترجمه، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به داوری آثار توسط اعضای هیئت داوران ابراز داشت: در مرحله نهایی از بین 100 اثر برگزیده، 10 اثر انتخاب که سه اثر به عنوان اول تا سوم و هفت داستانک هم شایسته تقدیر شناخته شد.

مجری و طراح تنها جشنواره بی ستاد کشور ادامه داد: الناز حسن زاده از کشور دانمارک، محمدرضا پاکزادان از دهلران و فهیمه مصدرالامور از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند که به آنها تندیس جشنواره لوح تقدیر و مدال طلااهدا شد. به گفته وی، سمیر کتف از کرج، مریم اکبری سیستانی از شیراز، بهزاد آقاجانی از نیشابور، اکبر صحرایی از شیراز، نیلوفر انسان از تهران، فاطمه آلیسی از آمریکا و رها چرخچی از اهواز، هفت برنده قابل تقدیر دیگر بودند که به آنها تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سکه اهدا شد.