آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۸۶۴
ورزش
۲۴
حاشیه

عصبانیت جباری به خاطر چک پاس نشده استقلال

مجتبی جباری به دلیل اعتراض به وضعیت مالی اش با امیر قلعه نویی جلسه 70 دقیقه ای برگزار کرد و شنیده می شود که هافبک استقلال به شدت از باشگاه اش ناراحت است. به گزارش خبرآنلاین، یکی دو روز پیش جباری یکی از چک هایی را که از باشگاه استقلال دریافت کرده به بانک می برد، ولی به خاطر خالی بودن موجودی، با دست خالی بانک را ترک می کند.

این موضوع به شدت باعث عصبانیت جباری شد و او در تمرین روزدوشنبه در این خصوص بیشتر از یک ساعت با قلعه نویی صحبت کرد. حتی می گویند جباری به قلعه نویی گفته تا زمانی که پولش را ندهند حاضر نیست با استقلال تمرین کند، ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که استقلالی ها می خواهند هر چه زودتر طلب جباری را بدهند. مبلغ چکی که نقد نشده است، 60 میلیون تومان است.

از طرفی این موضوع و تمرین نکردن جباری باعث نگرانی قلعه نویی هم شده است.تیم او در صدر جدول قرار دارد و قلعه نویی نمی خواهد در این هفته های حساس تیمش وارد حاشیه شود. او حتی در تماس تلفنی با فتح الله زاده، گفته که نگذارید استقلال به خاطر مسائل مالی به هم بریزد. از طرفی باشگاه به بازیکنان قول داده که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا قسمتی از مشکلات مالی آنها را حل کند.