آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۱۶۹۴
ورزش
۱۳

احتمال تغییر نظر اولیه فدراسیون فوتبال

لیگ برتر 18 تیمی می ماند

دو سالی می شد که مسوولان فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه به دنبال این بودند که تعداد تیم های لیگ برتر را از 18 به 16 تیم کاهش دهند تا اینکه در تابستان 91 با رای اکثریت هیات رییسه قرار بر این شد لیگ برتر سیزدهم (93-92) با 16 تیم برگزار شود. از چند هفته پیش که لیگ دوازدهم نیم فصل دوم را به تازگی شروع کرده بود و کم کم نامزدهای سقوط مشخص شدند، مربیان و مسوولان تیم هایی که در خطر بودند شروع به جبهه گیری در مورد تصمیم هیات رییسه کردند. دراین میان علیرضا دهقان، نماینده پیشین مجلس همراه با سایر تیم های در معرض سقوط به این مساله اعتراض کرد که مدیران فدراسیون کم کاری خود در مورد برنامه ریزی را می خواهند با کم کردن تیم ها جبران کنند. هیات رییسه فدراسیون فوتبال تحت فشار تیم های پایین جدولی این هفته تصمیم می گیرد که تعداد تیم های لیگ سیزدهم را افزایش دهد یا خیر.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.