آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۱۷۱۴
صفحه آخر
۱۶
از هرنظربی ضرر

شاید باورتان نشود

یک خبر جدی از شورای شهر

پوریا عالمی

جمعی از هنرمندان کشور دیروز با حضور در فرمانداری تهران نام خود را در میان داوطلبان شورای شهر ثبت کردند.

به گزارش مهر، امید زندگانی، احمد نجفی، دانیال عبادی، عادل چشم آذر و افشین اعلااز هنرمندانی بودند که صبح دیروز با حضور در فرمانداری تهران نام خود را در میان داوطلبان شورای شهر ثبت کردند.

امید زندگانی، در جمع خبرنگاران، خبر از تشکیل ائتلافی میان هنرمندان داوطلب برای شورای شهر تهران داد و گفت: یک لیست 13نفره برای انتخابات شورای شهر تهران ارایه خواهیم داد.

این بازیگر و مجری تلویزیون افزود: ما با عدد 13 شروع کرده ایم که ثابت کنیم عدد 13 نحس نیست.

زندگانی همچنین خبر از تشکیل اتاق فکر تخصصی اقتصادی، اجتماعی، معماری و شهرسازی برای داوطلبان هنرمند شورای شهر داد و گفت: پشتوانه این داوطلبان هنرمند این اتاق فکری است که اعضای آن را متخصصین در حوزه های مختلف تشکیل داده اند تا بتوانیم خدمات موثرتری در حوزه شهری به مردم شهرمان ارایه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با برادرش امین زندگانی که روز گذشته برای شورای شهر تهران ثبت نام کرد نیامده است، گفت: ما باهم هماهنگ نبودیم و من دیشب تازه فهمیدم که امین ثبت نام کرده است.

وی افزود: ائتلاف امین با ما فرق دارد و او با یک ائتلاف جداگانه که خودش باید درباره آن توضیح دهد وارد انتخابات خواهد شد.

توضیح اضافه:

خبر جدی بالاتمام و کمال از خبرگزاری مهر نقل شده و ما هیچ دخالتی در تولید آن نکردیم. گفتنی است حق التالیف این ستون به صورت بورسیه پژوهشی، به این 13 هنرمند تقدیم می شود تا در اثبات هدف مهمشان که ثابت کردن نحس نبودن عدد 13 است موفق شوند. همچنین در پایان آرزو می کنیم امید زندگانی، داداش امین زندگانی، با برادرش یعنی امین زندگانی آشتی و ائتلاف کند تا باعث تشتت آرا و سردرگمی هوادارانشان نشوند.