بررسی وضعیت آهنگسازی روی شعر های سپید و نو در بحثی با ارسلان کامکار
با ذهن سنتی نمی شودسراغ شعر نو رفت
برای صحبت کردن درباره آهنگسازی روی شعر نو و مخصوصا قالب شعری «سپید» در موسیقی ایرانی به دنبال یافتن شخصیتی خاص بودم که علاوه بر آهنگسازی در موسیقی ایرانی با موسیقی غربی هم آشنا باشد. ارسلان کامکار کسی بود که در کنار داشتن این ویژگی ها بر نواختن سازی ایرانی و سازی غربی هم تسلط دارد. مدت های زیادی است که مایستر ارکستر سمفونیک تهران است، همچنین در گروه کامکارها نوازنده عود است. آلبوم های بسیاری را در موسیقی ایرانی آهنگسازی کرده و با خواننده های مطرحی نیز کار کرده است. همه این ویژگی ها ارسلان را به بهترین گزینه تبدیل می کند تا با او درباره آهنگسازی در موسیقی ایرانی همکلام شوم. قرار ما برای غروب
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.