آرشیو سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۷۱
حوادث
۱۴

حوادث بدون تیتر

ایسنا| سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در شمال غرب پایتخت خبرداد. سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پرشیا و پژو 206 به شدت با یکدیگر برخورد کرده به طوری که سه تن در کابین خودروهای پراید و 206 محبوس شده اند. اورژانس تهران مرگ یکی از مصدومان را تایید کرد و دو تن دیگر را که اوضاع وخیمی داشتند، به بیمارستان حضرت رسول(ص) انتقال داد.

فارس| سه مجرم در میدان آزادی شهر کرمانشاه با حضور مردم و مسوولان نیروی انتظامی به دار مجازات آویخته شدند. یکی از همین مجرمان، در شهرستان گیلان غرب واقع در استان کرمانشاه، به دلیل اصرار بر ازدواج با دختر مورد دلخواه خود و نپذیرفتن این خواسته از طرف دختر و خانواده اش، به قتل دختر اقدام کرد. دو نفر دیگر از مجرمان، به دلیل تجاوز به عنف و قتل عمد در کرمانشاه، با اجرای حکم به دار مجازات آویخته شدند.

ایسنا| حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: زمین لرزه 1/5 ریشتری صبح دیروز در کاکی خسارتی در پی نداشت.

مهر| مرتضی تورک، معاون دادستان تهران و مسوول رسیدگی به پرونده های زمین خواری اعلام کرد: زمین خوار بزرگ تهران که 9 هزار و 500 متر زمین از اراضی دولتی را تصرف کرده بود با همکاری ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد. قاضی متهمان این پرونده را به یک سال حبس محکوم کرد.

فارس| محمدرضا صفارزاده سیمبان، 24 ساله شوشتری در حال هرس درختان بود که دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. این خبر را رضا غضنفری، ریییس شرکت توزیع برق شوشتر تایید کرد.

فارس| سردار علیرضا عادلی، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای گروه سرقت به عنف در یاسوج خبر داد. او در این باره افزود: این سه مرد جوان در خیابان های شهر یاسوج به عنوان مسافر، خودرویی را به مقصد بیرون از شهر کرایه و در بین راه با تهدید چاقو و ضرب و شتم راننده اقدام به ربودن خودرو می کردند.