آرشیو سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۷۱
ورزشی
۱۵

گزارش تصویری

در ادامه بازی های لیگ برتر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد میزبان چلسی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان بنیتس به پایان رسید. تک گل این بازی را خوان ماتا ستاره اسپانیایی چلسی به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که ماه گذشته آبی پوشان لندنی در رقابت های جام حذفی منچستر را شکست داده بودند. بدین ترتیب چلسی 68 امتیازی شد تا به رده سوم جدول بازگردد. منچستری ها هم که از قبل قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بودند با 85 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

در بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان امدادگران به 110 تن از تماشاگران امدادرسانی کردند. از این میان چهار تن به بیمارستان منتقل شدند. عمده مراجعات به علت سردرد، سرگیجه، ضعف و بی حالی، حالت تهوع و... بود. علت انتقال به بیمارستان چهار تماشاگر بازی پرسپولیس و سپاهان مسمومیت غذایی و تروما اعلام شده است. معاون اورژانس غرب تهران هم از سوختگی تماشاگر پرسپولیس بر اثر پرتاب نارنجک و انتقال این تماشاگر به بیمارستان خبر داده است.

استقلالی ها یک هفته قبل از پایان رقابت های لیگ برتر و در بازی با فولاد به قهرمانی دوازدهمین دوره این رقابت ها رسیدند.شاگردان امیر قلعه نویی پس از مسجل شدن قهرمانی شان در اهواز نماز شکر خواندند. جالب اینکه فتح الله زاده که بین استقلالی ها محبوبیت خاصی دارد در طول سال هایی که مدیرعامل این باشگاه بوده هیچ وقت نتوانسته بود استقلال را قهرمان لیگ کند. او امروز در اهواز اولین قهرمانی اش با استقلال را جشن گرفت.