آرشیو شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۳۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

آخرین اخبار از بازی های داخل سالن آسیا - اینچئون کره جنوبی

*تیم ملی بولینگ ایران با ترکیب حسین وانکی و سید عزیزالله در بازی های داخل سالن عنوانی بهتر از بیستمی کسب نکرد.در این رقابت ها 20 تیم حضور داشتند که ایران در رده آخر قرار گرفت.

* در نخستین روز از رقابت های کوراش در چهارمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، الیاس علی اکبری در وزن 73 – کیلوگرم در فینال به مصاف حریف ترکمنستان رفت و موفق شد با شکست حریف دومین مدال طلای کاروان را از آن خود کند.او با شکست حریفانی از هند، یمن و ازبکستان به فینال راه پیدا کرده بود.

* تیم ملی شطرنج ایران که با قبول شکست مقابل هند از راه یابی به فینال بازی های داخل سالن آسیا باز مانده بود در دیدار رده بندی هم با قبول شکست مقابل ویتنام از رسیدن به مدال بازی های داخل سالن آسیا باز ماند و به مقام چهارمی این رقابت ها بسنده کرد.

*در پایان دومین روز از بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، سمیه حیدری در فینال وزن 57 – کیلوگرم به مصاف نماینده ازبکستان رفت و در نهایت مغلوب حریفش شد تا از کسب سومین مدال طلای کاروان ایران باز بماند. مدال حیدری پنجمین نشان نقره کاروان ایران در این رقابتها بود.

* تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند به دیدار نهایی رقابت های داخل سالن آسیا راه یافت.، ملی پوشان فوتسال ایران روز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات داخل سالن آسیایی کره جنوبی به مصاف تایلند رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهند. این مسابقه از یک جهت اهمیت ویژه ای داشت و آن هم شکست تلخ ایران مقابل این تیم در نیمه نهایی جام ملت های آسیایی 2012 بود.شاگردان خسوس کاندلاس بعد از پیروزی مقابل این تیم به احتمال فراوان در فینال مسابقات به مصاف ژاپن خواهند رفت.

* تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال بازی های داخل سالن آسیا با نتیجه 2 بر یک مقابل ژاپن شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

*در پایان روز هفتم بازی های داخل سالن آسیایی کاروان ایران با 9 مدال در رده هشتم قرار گرفت.کاروان ایران 2 مدال طلا، 6 نقره و یک برنز کسب کرده اند.در این رده بندی چینی ها با 49 مدال در صدر قرار دارند و کره جنوبی و تایلند در تعقیب این کشور هستند.