آرشیو دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۰۸
ورزش
۳۰

ورزش جهان

تحقق آرزوی قدیمی «بارتولی» در ویمبلدون

عنوان قهرمانی مسابقات معتبر تنیس ویمبلدون 2013 در قسمت انفرادی زنان به ماریون بارتولی رسید. این تنیسور شرق اروپایی تبعه فرانسه در فینال رقیب آلمانی اش به نام سابین لیزیکی را در دو ست متوالی و با نتایج 1-6 و 4-6 شکست داد و سپس گفت قهرمانی در مهمترین گرنداسلم تنیس جهان که سرانجام به آن نایل شد آرزوی قدیمی وی بوده است. او یک بار در سال 2007 نیز به فینال رسیده ولی آن بار تسلیم سره نا ویلیامز امریکایی شده بود.

بازگشت کاناوارو به لیگ امارات

فابیو کاناوارو مدافع وسط ایتالیایی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که گفته می شد به این باشگاه پرستاره اسپانیایی برمی گردد و دستیار کارلو آنچلوتی سرمربی جدید این تیم خواهد شد دیروز با بازگشت به لیگ امارات دستیار کوزمین سرمربی جدید و رومانیایی باشگاه الاهلی این کشور شد. فوتبالیست برتر سال 2006 جهان و کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا بعد از جدایی از رئال در سال 2008 دو سال در لیگ امارات بازی می کرد.

ته وز: آرژانتین نیازی به من ندارد

کارلوس ته وز، مهاجم مشهور فوتبال آرژانتین که به تازگی از منچسترسیتی انگلیس به یوونتوس ایتالیا کوچ کرده است، دیروز گفت دوران حضورش در تیم ملی کشور خود را تقریبا پایان یافته می داند و دیگر دنبال چنین چیزی نیست. وی بدون این که رسما اعلام بازنشستگی کند، افزود: «ظاهر قضیه حاکی از آن است که تیم ملی آرژانتین بدون من هم خوب نتیجه می گیرد و در نتیجه نیازی به حضور من ندارد.»