آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حوادث کوتاه از کشور

سرعت غیرمجاز حادثه آفرید

اراک-خبرنگار کیهان:در اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودروی سواری پراید در میدان امام حسین(ع) اراک 2 تن کشته و 4 تن مجروح شدند که همگی سرنشینان پراید بودند. علت بروز حادثه را سرعت غیرمجاز خودروی سواری پراید اعلام کردند.

حادثه رانندگی در ایلام

ایرنا- ایلام: فرمانده پلیس راه ایلام گفت: سانحه رانندگی در محور ارتباطی شهرستان سیروان 2 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت. این حادثه بعدازظهر روز یکشنبه در اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه پراید رخ داد و در اثر آن 2 نفر از سرنشینان هر دو خودرو در دم جان باختند.

بی احتیاطی راننده حادثه ساز شد

فارس- کرمان: صبح دیروز یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت به عقب در محور کرمان- زرند با یک خودروی دیگر برخورد کرد.

در این حادثه یک نفر از سرنشینان پژو جان خود را از دست داد و 6 نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت 2 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

آتش سوزی در کارگاه

تبریز-خبرنگار کیهان: در حادثه آتش سوزی در کارگاه حلاجی پشم در جاده مایان تبریز 2 نفر آتش نشان مصدوم شدند. به دلیل گستردگی آتش سوزی، ماموران آتش نشانی ایستگاه های شماره 13، 1 و 16 پس از 2 و نیم ساعت تلاش موفق به کنترل و اطفای حریق شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای

فارس- ایلام: در پی وقوع چندین فقره سرق تجهیزات و اموال داخل خودرو و لوازم ساختمان های نیمه کاره در شهر ایلام، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی سارقان آغاز کردند و پس از چند روز کار اطلاعاتی، موفق شدند در دو عملیات جداگانه پلیسی دو سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 22 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو و لوازم ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرده اند.

سارق سیم برق به دام افتاد

فارس-ایلام: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ایلام در یک عملیات پلیسی سارقی را در حین سرقت سیم برق شناسایی و دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به 18 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد. وی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.