آرشیو یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۸۲۴
حوادث
۲۳

آدم ربایی با لباس ماموران قلابی

دو مرد که با جعل عنوان مامور اطلاعات، مردی را در یکی از محله های شهریار ربوده و با محبوس کردن در مغازه رنگ فروشی، از او برگه های سفیدامضا گرفته و پس از سرقت خودروی او، همراه زن جوانی فرار کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از دو مرد و یک زن به اتهام آدم ربایی به قصد اخاذی شکایت کرد. شاکی گفت: روز حادثه در خیابان دو مرد به من نزدیک شده و با معرفی خود به عنوان مامور اداره اطلاعات، خواستند برای پاسخگویی به شکایتی با آنها همراه شوم و حتی اجازه ندادند موضوع را به خانواده ام اطلاع دهم و مرا به زور درون خودرویم انداختند و خواستند حرکت کنم.

وی افزود: پس از طی مسافتی، آنها مرا مقابل یک مغازه رنگ فروشی به زور از خودرو پیاده کرده و به درون مغازه که زن جوانی نیز آنجا منتظرشان بود، بردند.

شاکی یادآور شد: آنها بدون توجه به اعتراض هایم، مرا بشدت کتک زده و سوئیچ خودرویم را نیز گرفتند و خواستند سه برگه بدون متن را هم امضا کنم. سپس دست و پای مرا به صندلی بسته و گفتند برای نجات جانت، باید با خانواده ات تماس بگیری و از آنها پول بخواهی.

وی افزود: من هم از ترس جانم با یکی از دوستانم تماس گرفتم و در ادامه یکی از آنها از دوستم خواست فعلاچهار میلیون تومان برایشان به نشانی رنگ فروشی بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: تا پیش از آمدن دوستم آدم ربا ها بشدت مرا کتک زده و تهدید به قتل کردند و از صحبت هایشان متوجه شدم، زن جوان همسر یکی از آنهاست. شاکی افزود: یک ساعت پس از تماس آدم رباها، وقتی دوستم پول ها را آورد گشت پلیس در حال عبور از آن محله بود که آدم ربا ها او را نیز به درون مغازه کشاندند و پس از رفتن گشت پلیس آدم ربا ها دست و پای مرا باز کرده و همراه دوستم از مغازه خارج کردند و هر سه سوار خودرویم شده و فرار کردند و پول در مغازه جا ماند که دوباره به آنجا باز گشته و پول را برداشتیم.

بنابراین گزارش، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع و با به دست آمدن تصویر رایانه ای متهمان فراری، جستجوی پلیس برای دستگیری آنها آغاز شد.