آرشیو پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۴۹۹
صفحه آخر
۲۴

روی خط خبر

رونمایی از «رویای امریکایی»

فرهنگسرای اندیشه در چهارمین گام سلسله نشست های «دوشنبه های کتاب اندیشه» مراسم معرفی و نقد کتاب «رویای امریکایی؛ روایتی دیگر از تاریخ مردم امریکا» را روز دوشنبه ساعت 16 برگزار می کند.

نمایشگاه خوشنویسی فیض آبادی

نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد حسین فیض آبادی مدرس خط شکسته انجمن خوشنویسان ایران به همراه جمعی از شکسته نویسان از 11 تا 16 آبان ساعت 16 تا 19 واقع در میدان 7 تیر، خیابان بهار شیراز، نبش خداپرست، مرکز کتابت برگزار خواهد شد.

تودیع و معارفه فارابی

مراسم تودیع سیداحمد میرعلایی مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی و معارفه محمدرضا جعفری جلوه مدیر جدید فارابی روز شنبه -11 آبان ماه- در سالن اجتماعات بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.

آخرین قسمت کلاه پهلوی

جمعه دهم آبان ماه با پخش قسمت 54 سریال کلاه پهلوی، دومین ساخته سید ضیاءالدین دری به پایان پخش می رسد. این سریال در حالی به پایان می رسد که قسمت پایانی آن با توجه به نظر مخاطبان شکل گرفته است.

استقبال از اشعار قیصر

انتشارات سروش همزمان با ششمین سالگرد درگذشت قیصر امین پور، شاعر بزرگ و فرهیخته انقلاب، چاپ هفتم نخستین دفتر شعر منتشرشده اش را با عنوان «تنفس صبح» منتشر و روانه بازار کرد.

پخش بچه های نسبتا بد در محرم

سریال «بچه های نسبتا بد» هرشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود و قرار است در ماه محرم نیز همین سریال از این شبکه به روی آنتن برود.

درگذشت «نیگل داونپورت»

«نیگل داونپورت»، بازیگر انگلیسی فیلم برنده اسکار «مردی برای تمام فصول»، در سن 85 سالگی درگذشت. فیلم «ارابه های آتش» به کارگردانی «هیو هادسن» نیز دیگر فیلم معروف «نیگل داونپورت» است.

پخش فرشتگان قصاب

فیلم سینمایی فرشتگان قصاب به کارگردانی سهیل سلیمی عصر جمعه ساعت 14:50از شبکه یک پخش می شود.