آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۷
تلویزیون
۸
یادداشت

زن ایرانی

نیکی مظفری

برای سیارهای که در دلش زن ایرانی جای دارد.. سیارهای که مثل ماست مثل مادران و مادربزرگان و... ماست. زنی که صبور است و پر از آرامش، او با ایمان به خداوند و عشق به زندگی و برای آبرو و اعتبار کانون خانواده، شجاعانه در برابر فراز و نشیبهای زندگی میایستد.

کانون گرم خانواده با حضور او رنگ صمیمیت و امنیت میگیرد، با داشته ها و نداشته هایش میسازد و هر آنچه نفس میکشد به تعهدش به خانواده، شوهر و فرزندش میافزاید. سیاره «بچه های نسبتا بد» نماینده زنانی است که مردانه زندگی میکنند.

او عاشقانه زندگی خود را دوست دارد و با وجود دوری از خانواده خود صمیمانه در کنار خانواده شوهرش با احترام روزگارش را سپری میکند. با بیکاری شوهر صبوری میکند و هیچگاه به روی او نمیآورد و معتقد است که روزی را خدا سر سفره آنها میگذارد و تمامی این روزها امتحان الهی است و با ایمان به او میتوان زندگی را ساخت و هر لحظه شکرگزار نعمتهای بیبدیل او بود.

سیاره «بچه های نسبتا بد» با قلم شیوای «پیمان عباسی» نوشته و خلق شد. با بهترین راهنما «سیروس مقدم» زنده شد و با هنر «فرشاد گل سفیدی» و خلاقیت «سیامک مهماندوست» و گروهی که صمیمانه و پر انرژی به کار خود عشق ورزیدند به تصویر کشیده شد و من او را زندگی کردم و از آن یاد گرفتم...

٭ بازیگر