آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۷
شوک امروز
۱۶

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

گسترش آلودگی درکوچه اینانلو

یکی از تماس گیرندگان شوک گفته: کوچه اینانلو واقع در خیابان کمیل از نظر نظافت دچار مشکل است و با این که بارها با 137 تماس گرفته ایم اما توجهی به این موضوع نشده و این عدم توجه باعث گسترش آلودگی و به خطر افتادن سلامت اهالی این کوچه شده است به طوری که به تازگی شاهد افزایش موش ها در این کوچه هستیم. از مسئولان تقاضا دارم کمی بیشتر به سلامت مردم اهمیت دهند و با ایجاد شرایطی سالم و بهداشتی، بیماری ها و خطرات را از آن ها دور کنند.

آبگرفتگی و سیلاب و دردسر عابران پیاده

میرصابری از آمل در تماس تلفنی با شوک گفته: اندیشه 22 واقع در خیابان شهید بهشتی به دلیل نداشتن کانال کشی پس از بارش باران دچار آبگرفتگی و سیلاب شدید می شود و رفت و آمد عابران پیاده بویژه افراد سالخورده با مشکلات فراوانی روبه رو است. از مسئولان تقاضا دارم به فکر حل این مشکل باشند بویژه این که شهرهای شمالی دائما با بارندگی روبه رو هستند و این مشکل تقریبا دائمی است.

نقض قوانین آموزش و پرورش در برخی مدارس دولتی

یکی از تماس گیرندگان بندر عباس به شوک گفته: یک مدرسه راهنمایی دخترانه دولتی در گلشهر شمالی از بچه ها 200 هزار تومان پول اجباری خواسته و علاوه بر آن تمام هزینه های مدرسه را از بچه ها می گیرد. چرا در حالی که آموزش و پرورش تحصیل را رایگان اعلام کرده اما بسیاری از مدارس به صورت علنی به نقض قوانین دست می زنند و هیچ کس هم پاسخگوی این تخلفات نیست؟

لزوم افزایش ساعت کار مترو در ایام محرم

خضری در تماس با شوک گفته: از مسئولان تقاضا دارم با توجه به فرارسیدن ایام محرم و حضور مردم در تکیه ها و هیات های عزاداری، ساعت کار مترو را افزایش دهند تا عزادارانی که تا نیمه های شب در هیات ها هستند هنگام بازگشت به منازل با مشکل روبه رو نشوند.