آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۴۵
اخبار کشور
۱۰

رای اعتماد شورای عالی انقلاب فرهنگی به رئیس دانشگاه آزاد

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور تشکیل و برخی موضوعات مرتبط با مسائل فرهنگی و علمی کشور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در این جلسه موضوع صلاحیت حمید میرزاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و بررسی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و پس از بیان دغدغه ها و توقعاتی که از دانشگاه آزاد در ابعاد گوناگون فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی در آینده انتظار می رود، حمید میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

بررسی صلاحیت روسای پیشنهادی برخی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور از دیگر دستورهای جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که در این راستا و پس از بررسی و تصویب اعضا، آقایان جعفریان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر پیوندی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، دکتر احمدی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دکتر اسماعیلی ندیمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر نصیری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و دکتر جان بابایی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتخاب شدند.

همچنین در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب اعضا به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور انتخاب شد.