آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۴۵
اقتصادی
۴

وعده سخنگوی دولت درباره گزارش 100 روزه

سخنگوی دولت وعده داد هفته آینده گزارش 100 روزه دولت یازدهم توسط روحانی ارائه می شود.

محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالی در این خصوص اظهار داشت: همانطور که اشاره کردید، این گزارش صد روزه است. بنابراین بگذارید این صد روز به پایان برسد و بعد از آن این گزارش تقدیم شود. اراده دولت و شخص رئیس جمهور بر این است که کلیه فعالیت های فرزندان ملت (دولت) به اطلاع مردم برسد، قطعا این کار انجام خواهد شد و تمامی ابعاد این گزارش تهیه و تنظیم شده و در مراحل پایانی است. انتظار داریم هفته آینده رئیس جمهور این گزارش را تقدیم ملت ایران بکند.

وی در ادامه با اعلام این خبر که نرخ تورم نقطه به نقطه از 41 درصد به 37 درصد رسیده است و همت می کنیم در سال 93 این نرخ به زیر 30 درصد برسد، گفت: بررسی لایحه بودجه در هیئت وزیران از هفته آینده آغاز می شود و ان شاءالله لایحه را به موقع به مجلس تقدیم می کنیم.

به گزارش فارس سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت ها که وجهه کذایی دارد به شدت مخالف است تاکید کرد: نگران بالابودن نرخ تورم هستیم و برای تثبیت قیمت ها تلاش می کنیم.

وی گفت: در حال بررسی نحوه توزیع یارانه ها و مشمولان آن هستیم اما هنوز هیچ سناریویی قطعی نشده است، تدبیر می کنیم راهکاری انتخاب شود که مجبور به تصحیح آن نشویم.