آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۶۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

تقوی سرمربی جدید ذوب آهن

هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن موافقت با استعفای لوکا بوناچیچ، مجتبی تقوی سرمربی پیشین سایپا را به عنوان جانشین این مربی کروات انتخاب کرد. وی پس از توافق نهایی با آذری مدیر عامل ذوب آهن تا پایان فصل سرمربی تیم اصفهانی خواهد بود.تقوی دیروز در محل تمرین ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر حاضر و در حضور سعید آذری مراسم معارفه او برگزار شد.

پایان لیگ برتر و جام حذفی تا 20 فروردین

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: رقابت های لیگ برتر و جام حذفی تا 20 فروردین ماه 93 به پایان خواهد رسید. مهدی تاج با بیان اینکه درباره تیم ملی و بازی های لیگ برتر نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا تعیین تکلیف کنند عنوان کرد: درباره لیگ قهرمانان آسیا مذاکره فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاه ها جهت کمک و در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی باید ادامه یابد.

کرانچار: بازیکنانم را به تیم ملی نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه ملی پوشان خود را تا پایان لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی نمی دهم زیرا موفقیت در آسیا هم از نظر مالی برای تیم و هم رده بندی برای فوتبال ایران مهم است،گفت: فاصله زمانی 17 اردیبهشت تا 26 خرداد زمان بسیار خوبی است که تیم ملی ایران به مصاف تیم های قدرتمندی از آمریکای لاتین و آفریقا برود تا برای دیدار با نیجریه و آرژانتین آماده تر شود. در ماه های فوریه و مارس هم روزهای فیفا وجود دارد که می توان از آن برای برگزاری بازی دوستانه استفاده کرد، نه تعطیلی لیگ.

قرارداد 18 ماهه سپاهان با مهاجم اندونزیایی - هلندی

مهاجم اندونزیایی - هلندی پس از عقد قرارداد رسمی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای انجام امور شخصی راهی اندونزی شد.«سرجیو فن دیک» بازیکن اندونزیایی - هلندی که با تائید زلاتکو کرانچار به اصفهان آمده بود، دیروزپس از موفقیت در تست های پزشکی رسما قراردادش را به مدت 18 ماه با باشگاه سپاهان اصفهان به ثبت رساند.

تاتنهام به همکاری با بواش پایان داد

باشگاه تاتنهام انگلیس تایید کرد بعد از شکست 5 بر صفر این هفته این تیم مقابل لیورپول آندره ویلاش بواش سرمربی پرتغالی اش را اخراج کرده است.