آرشیو چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۸
شوک امروز
۱۶

ناپدری شکنجه گر در برابر اتهام قتل سبحان کوچولو

گروه شوک: ناپدری سبحان کوچولو که با شکنجه های هولناک، وی را به کام مرگ فرو برد با نظریه پزشکی قانونی در برابر اتهام قتل قرار گرفت.

این مرد سنگدل ادعا می کرد تنها ضرباتی به پای پسرک زده و وی به خاطر بیماری کهنه ای که داشت از پای درآمده است.

داستان تلخ کودک آزاری که مرگ سبحان کوچولو را رقم زد زمانی فاش شد که در هشتم مهرماه سال جاری سبحان کوچولو صبح از خواب بیدار شد تا به مدرسه برود، اما در غیاب مادر و در برابر دیدگان خواهرش مورد هجوم وحشیانه ناپدری قرار گرفت و با ضرباتی با لوله جاروبرقی به کما

فرو رفت.

وقتی مادر سبحان و مرد جوان پیکر نیمه جان سبحان را به درمانگاه عباسی واقع در باقرشهر رساندند پسرک در اورژانس تحت نظر قرار گرفت و پزشکان و پرستاران با دیدن شرایط اسفناکش او را که در چند قدمی مرگ قرار داشت به بیمارستان هفتم تیر انتقال دادند و این در حالی بود که مرد شکنجه گر که همراه مادر سبحان وی را به درمانگاه رسانده بودند با دیدن اوضاع نابسامان گریخته بود.

سبحان کوچولو 52 روز روی تخت بیمارستان با مرگ جدال کرد تا این که تاب نیاورد و تسلیم سرنوشت تلخ شد.

همزمان با بستری شدن این پسرک در بیمارستان، دادیار دادسرای بعثت به تحقیق از پدر، مادر، ناپدری و بستگان سبحان کوچولو پرداخت.

محمد – ناپدری – ادعای عجیبی کرد و گفت سبحان بیماری کهنه داشته و به خاطر آن به کما

فرو رفته و وی تنها چند ضربه به پاهایش زده است.

مادر سبحان نیز ادعا کرد به خاطر اختلاف با شوهرش از وی جدا شده است و در زمان حادثه به خاطر این که راننده سرویس بود در خانه حضور نداشت اما عموی سبحان کوچولو ادعا کرد بر سر حضانت سبحان کوچولو در دادسرا پرونده ای داشتند که دادیار حق سرپرستی را به مادر پسربچه داده است و اگر این چنین نبود حالاسبحان

زنده بود.

دادیار در نامه ای به پزشکی قانونی خواستار نظریه و مشخص شدن علت مرگ سبحان کوچولو شد و کارشناسان پس از کالبدشکافی اعلام کردند پسرک بر اثر ضربات سنگین به سرش و خونریزی مغزی کشته شده است.

همین کافی بود تا دروغ بودن ادعاهای ناپدری فاش شود و محمد در برابر اتهام قتل قرار گیرد.

بنابراین گزارش، صبح امروز این ناپدری شکنجه گر قرار است در دادسرای امور جنایی تهران در برابر بازپرس ویژه قتل تحت بازجویی قرار گیرد.