آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲، شماره ۱۹۲۶
هنری
۷

برای بازیگر و معلم بزرگ؛ بانو «گلاب آدینه»

عمق زیبای ظرافت، دانش و خلاقیت

کیومرث مرادی

گاهی مواقع یک تصویر، یک قطعه شعر، یک نگاه، یک روایت یا یک خاطره تو را با خود به سال های دور می برد؛ سال هایی که تو بودی و نبودی. سال هایی که تو درباره اش خوانده ای یا در همان زمان زندگی کرده ای. اما باورش سخت است که همه اینها را یکجا داشته باشی و تصور کنی که تمام این نشانه ها چگونه و با چه قدرتی تو را به سمت تمام آن تصاویر پرتاب می کند. اول بار وقتی او را دیدم 13سال داشتم، در سریالی به نام «سلطان و شبان»، با تمام نوجوانی با سریال، داستان ها و شخصیت هایش زندگی کردم. تا سال ها بعد که دوباره با نام او برخورد کردم در دوران جوانی خود زندگی می کردم و دانشجوی سال اول رشته تئاتر بودم. نمایشی که او در مقام استادی، کارگردانی اش کرده بود «مرگ یزدگرد». نمایشی که هنوز طعم خوبش را احساس می کنم و آشنا شدن با بازیگران بااستعدادی که امروز دوستان و همکاران عزیز من هستند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.