آرشیو دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۱۳۳
خبر
۸

سایه روشن

پخش مجدد 24 شبکه ایران روی ماهواره

خبرگزاری مهر به نقل از محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پخش مجدد 24 شبکه تلویزیونی ایران روی ماهواره های اینتل ست و یوتل ست خبر داد. واعظی گفت: «فضایی که دولت جدید در عرصه بین الملل به وجود آورده است به مسائل مختلف بین المللی کمک می کند و در این زمینه نیز با نشست های صورت گرفته با مسوولان ماهواره های یوتل ست و اینتل ست در خارج از کشور توانسته ایم ادعای قبلی این ماهواره ها را مبنی بر ارسال پارازیت از ایران رفع کنیم.»

باج می خواهند تا بدهی بابک زنجانی را بدهند

عزت اله یوسفیان ملاروز شنبه گذشته به سایت خبری تدبیر گفت: «همه کشورهایی که زنجانی در آنها حساب داشته به این ثروت نفتی ایران چشم طمع دارند. مثلادر مالزی پیشنهاد دادند که حاضریم بخشی از پول های زنجانی را به ایران بدهیم؛ به شرطی که مبلغی هم به ما بدهید. در واقع باج می خواهند تا پول ایران را به ایران پس بدهند. پرونده بابک زنجانی کاری کرد که همه سودجوها راه افتادند و دنبال سهم خواهی هستند.» یوسفیان ملادر همین باره تاکید کرد: «اموال داخلی بابک زنجانی پاسخگوی حتی دو دهم بدهی اش نیست.»

اعزام ناو های جنگی ایران به سواحل آمریکا

باشگاه خبرنگاران جوان - شبکه ای بی سی نیوز آمریکا به نقل از «ناخدا یکم عرشه افشین حداد» فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعزام کشتی های جنگی ایران به نزدیکی سواحل آمریکا خبر داد. ناخدا یکم عرشه افشین حداد فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اعلام کرد: تهران برای اولین بار کشتی های جنگی خود را به نزدیکی مرزهای آمریکا اعزام کرده است. شبکه خبری «ای بی سی نیوز» آمریکا به نقل از ناخدا حداد گزارش داد، ناوگان ایرانی به زودی و برای اولین بار به مرزهای آمریکا نزدیک خواهد شد و این اقدام تهران پاسخی به استقرار کشتی های جنگی آمریکا در منطقه است.